Povrat ili zamjena proizvoda

Ukoliko niste u potpunosti zadovoljni s kupljenim proizvodom, možete ga vratiti ili zamijeniti u roku od 14 radnih dana nakon primitka pošiljke. Naknadne reklamacije neće se uvažavati. Proizvod mora biti nekorišten i u originalnom pakiranju, zajedno s originalnim računom i garancijom koje ste primili uz pošiljku.U slučaju da naručite robu i odbijete ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena),  imamo pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. Ako ne želite zamjenu proizvoda, vratit ćemo uplaćeni iznos na Vaš račun. Troškove povrata i slanja nove robe snosi sam kupac.

Kupac ima pravo na povrat proizvoda koje nije naručio ili proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje nije nastalo prilikom transporta. U tom slučaju, u dogovoru s kupcem, odobrit ćemo povrat proizvoda te kupcu poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova. Uz vraćenu robu potrebno je priložiti original računa i svu dokumentaciju koju ste primili uz pošiljku.

OBAVIJEST O NAČIN U PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 8. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 79/07., 125/07. –isp., 79/09. i 89/09. – isp., 110/15) obavještavamo potrošače da prigovor mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Duly Promet d.o.o. Trakošćanska 24, 43000 Bjelovar

ili na

e-mail adresu: info@dulypromet.hr

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

U slučaju neriješenih prigovora potrošači se mogu obratiti :

Sudu časti Hrvatske gospodarske komore,Zagreb,Rooseveltov trg 2 , www.hgk.hr/sud-casti-pri-hgk

Ili

Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2, www.hgk.hr/centar-za-mirenje .