Česta pitanja

Često postavljena pitanja

Kada mogu očekivati isporuku paketa? I koliko iznosi trošak dostave?

S obzirom na to da Vaša narudžba mora proći kroz proces obrade, a zatim i isporuke od strane dostavne službe, moguće je da od datuma kreiranja narudžbe do datuma primitka proizvoda prođe i do 10 radnih dana.

Cijena dostave:

Dostava se ne naplaćuje za kupljeni iznos znad 130,00€ (979,48 kn) s PDV-om i mase do 30 kg.
­Cijena dostave za narudžbe do 130,00€ (979,48 kn) s PDV-om je 6,50 € (48,97 kn) s PDV-om.
Cijena dostave prilikom pouzeća naplaćuje se dodatnih 1,33 € (10,02 kn) s PDV-om.

U slučaju da je cijena proizvoda niža od navedene za besplatnu dostavu, ukupna cijena narudžbe će biti uvećana za cijenu dostave.

Koji su načini plaćanja?
Plaćanje je moguće kreditnom i debitnom karticom (Maestro, MasterCard, Visa, Diners), internet bankarstvom i pouzećem.
Kako napraviti povrat proizvoda?

Ukoliko niste u potpunosti zadovoljni s kupljenim proizvodom, možete ga vratiti ili zamijeniti u roku od 14 radnih dana nakon primitka pošiljke. Naknadne reklamacije neće se uvažavati.

Proizvod mora biti nekorišten i u originalnom pakiranju, zajedno s originalnim računom i garancijom koje ste primili uz pošiljku.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, dužni ste obavijestiti nas o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka navedenog roka i to izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, te naziv i količinu robu koju vraćate.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je predmet ugovora predan u posjed kupca.

U slučaju jednostranog raskida Ugovora, izvršit ćemo povrat novca koji smo zaprimili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana zaprimanja odluke o jednostranom raskidu ugovora.
Povrat novca bit će izvršen na tekući ili žiro račun kupca.
Povrat novca će biti izvršen tek nakon što roba bude vraćena.

Proizvodi se vraćaju na adresu Križevačka cesta 5 C, Bjelovar. Troškove povrata snosi kupac.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom.

Postoji li garancija kupljenih proizvoda?
Postoji. Reklamacije proizvoda u garantnom roku rješavaju se u ovlaštenim servisima i pod uvjetima opisanim u garantnom listu koji će biti isporučen uz svaki proizvod.